@geo

chillin
Wall
‹‹ 321 ››

@owenathletic fell off mannnn :(

bro owen is getting more unhinged by the day wtf

Sometimes i wonder why we cant just, idk, be like animals, ya know? Like why cant we do whatever the hell we want?

I mean, if i was a cat and i wanted to go and lick my own ball sac in a public park, noones gonna say anything about it, but as soon as i try lick someone elses, im suddenly told to put my pants on and stop trying to grab peoples balls. Its absolutely ridiculous

yey gcses r over finally, now time for like 12 weeks of doing fuck all

btw guys we all fell for the trick, this random post has now got tonnes of likes, comments and reposts lmao

Can this post get 10 likes, 10 repostes, and 10 comments? 🧐

Can this post get 10 likes, 10 repostes, and 10 comments? 🧐

why yall gotta fight bro, life is too short for this bullshit man

goddam 1st of june fuck

I JUST SPILT HALF A MUG OF GREEN TEA ON MY LAPTOP AND IT FUKING SURVIVED WTF

ngl sometimes i wonder y people even fight in the first place, like wut does it even achieve

it wuz 19 degrees today:O spring makes me so happy

it wuz 19 degrees today:O spring makes me so happy

the smell after it rains might be the nicest smell ever

wait wut i joined this 2 years ago now bruh wht

i just spent the past 6 hours of my life doing revision. i want to die

exams after christmas holiday r the best yey

Jan 3, 2024, 11:55 PM
2 0 0
‹‹ 321 ››